Schafkopf-Turniere: Münchner Sauspielrunde

Woifgang, 03. Dezember 2009, um 17:58

dieweil dass i s nia schaff da ersde zum sei brobier i heid ob i da lezde bi:
andi - i woas dass wann i hoamkimm mia denga werd, dass wida subba gwen is.
;))

Krampfhenne, 03. Dezember 2009, um 20:45
zuletzt bearbeitet am 03. Dezember 2009, um 20:45

schnief.....heul......und ich kann nicht bei euch sein:(((
Menno....warum is der Hasenstall auch 300km von mir weg!!!!
Ich bin in Gedanken bei euch, und so wie ich euch kenne, habst ihr wie immer an riesen Spaß und a Gaudi!!!!

Bussi an euch....
von eurem hennerl
Susi
*denkgradganzfestaneuch*

ähem...nochwas....Andi??? kannst mir mei Glaserl Sekt derweil einfrieren????grinsssssssss

Ex-Sauspieler #109958, 04. Dezember 2009, um 07:57

Juhu erste:-)
Oiso, ert a moi a rießigs Lob an den Andi, war a moi wieder a super zünftige Sach. Fui glacht und no mehra glernt. Gei blueboy ganz nach dem Motto wia spui i lieba net :-) und das es a no nette manner gibt von dene i zwar koa brauchbare Karten griag aber wer ko bei der lieben Entschuldigung scho bäß sei?? hod rießig Spaß gmacht und no amoi merci für den Sekt. Gfrei me scho wieder aufs nächst moi. Kost me glei wieder drauf schreim.Olle no schene Weihnachten und rutschts guat nüber.

Besen, 04. Dezember 2009, um 11:09

...ich sag nur so viel... ich bin die wenztöterin gell frank!!! alles andere wird hier nicht erwähnt.

bis zum nächsten mal im februar. freu mich schon

Hundsgrugga, 04. Dezember 2009, um 11:47

Ja, du und der andi. Ich sag nur langer Weg lange Farb...
Was i gestern alles verlorn hab geht auf kei Kuhhaut. Guad es warn ah a paar Dackln dabei bei de ca.10 Farbwenzen, aber egal ob 6 Trumpf, 5 Trumpf mit 3 Laffade... alles verlorn. Den oanzigen den i gwunna hab war a greisslicher 5 Trumpf Hamme ohne 4. Unglaublich. Konnt froh sein, dass i mi am Schluss von ca. 16 Eu Miese auf 7 Miese hochgrappelt hob (bei dem Bibbaltarif - ohne Legen !!).
Aber a scheene Gaude und a super nette Rundn wars trotzdem, frei mi scho aufs naechste Mal.
Christine nommoi a grosses Dangschee, dassd mi no heimgfahren hast, sunst haett i sicher in der S Bahn s weinen angfangen...
;))

Herzssticht, 04. Dezember 2009, um 11:51

hennerl des is aber lieb von Dir und weißt ned da warst hat die Schnecke zwei glasl gsuffa.
Eiso nix mim eingfriern, der is scho weg.......

bayernmausal, 04. Dezember 2009, um 13:44

jetz muaß i a moi was schreiben ;-) und als erstes muaß i mi natürlich beim andy für den sekt bedanken! den hab i gestern wirklich braucht... ;-)
aber war sau lustig, trotz de schlechten karten!
i gfrei mi scho aufs nächste moi!! :-)

Gmias80, 04. Dezember 2009, um 18:51

also für unter der woche eine sehr große runde
mein tisch war richtig lustig mit bekannten und unbekannten gesichtern
aber in erinnerung wird sicher der geier tout bleiben, danke an den spender :-)

leider vom sekt nichts gehabt, kann man da das nächste mal nichts für uns machen? @andi

Henrycow, 04. Dezember 2009, um 20:00

Naja wenn amoi soviel Frauen da warn dass mir bloß no a paar wenige Mannsbuider san dagegn, dann werat des mitm Sekt a moi was für uns, aber da müassat da Andy hoit no mehr sein Scharm sprühen lassen... aber bis dahin is gegen die jetzige Regelung ja nix auszusetzen, gell Andi...

Danke an den Organisator für ein schönes Hasenstall-Jahr, freu mich schon aufs nächste!

Woifgang, 04. Dezember 2009, um 23:14

s oanzige wos schod is am liveschbui im hasenstall - du kosd koane top-spiele vorschlogn. i denk do dro, wia da oa an schellnwenz mid 6 drumpf ned doa deaf, weil da anda a schelln-solo mid 4 oba 7moi schbuild und dann s kontra - re mid 62ge blos gwinnd, weil oana nedamoi mera an kini zum schmiern hod.
s scheene am liveschbui - du woasd ned, an welcham disch mera gaudi war. und du hosd a schulter zum auswoana üba dei schlechds bladdl neba dia, die need blos vui weicha is ois wia dei bildschirm, sondern a no vui bessa riachd ;))

@ andi: wo hosdn blos oiwei di neddn leid her?? d madln vaschdeh i ja - dei charme und dei champagner. aba d manna??

butzi70, 05. Dezember 2009, um 11:00

woifgang host wohr hihi aber schee wars trotzdem leider bin i viel zfriah hoim grr andi merce für den scheene abend

sgt-pepper, 05. Dezember 2009, um 12:32

woifi, da muass i da recht gebn. Leida war i der der koa schmier mehr ghobt hod :-(, aba es war trotzdem a lustiga und scheena ab´nd. Ein Hoch aufn Andi fürs organisieren.

Herzssticht, 06. Dezember 2009, um 23:56
Dieser Eintrag wurde entfernt.

Ex-Sauspieler #11749, 07. Dezember 2009, um 02:03

Freut mich, daß wieder so nett war bei euch im Hasenstall :-)
Im Neuen Jahr bin ich auch wieder dabei ... Andi, kannst mich auf die Liste für Januar schreiben!

Sepp89, 08. Dezember 2009, um 14:40

Mich kannst auch schon gleich mal drauf schreiben Andi. War wieder herrlich am Donnerstag.
Fand ich auch eine gute Idee, mal unter der Woche. Obwohl ich leider am nächsten Tag um 6 Uhr aufstehen musste.
Freu mich schon wieder.

Herzssticht, 08. Dezember 2009, um 15:19
Dieser Eintrag wurde entfernt.

Serverix, 08. Dezember 2009, um 23:57

andi, setz mich auch bitte auf die Liste am 9.1., freu mich schon wieder mit euch live zu spieln.

sgt-pepper, 11. Dezember 2009, um 22:34

Servus Andi, mich derfst a glei mit aufd Listn schreibn.

@serverix: vielleicht könn ma ja mitanand fahrn?

Serverix, 12. Dezember 2009, um 14:00

@sgt-pepper: freilich gern, des sprechen wir noch ab

Herzssticht, 13. Dezember 2009, um 10:13

Ein Weihnachtswitz muss natürlich sein.
Was ist der Unterschied zwischen dem Christkind und der Hausfrau?
Das Christkind musste nur eine Nacht neben dem Esel schlafen!“

Gmias80, 13. Dezember 2009, um 11:58

bayernmausal und ich sind auch dabei

Sepp89, 19. Dezember 2009, um 15:48

so, werden wir nicht mehr?

Ex-Sauspieler #11749, 19. Dezember 2009, um 17:06

Sei doch nicht so ungeduldig, Sepp ;-))) Ist doch noch 3 Wochen hin ...
Wenn ich aber schon grad da bin, wünsch ich an dieser Stelle allen aus dem Hasenstall schöne Weihnachten und einen guten Rutsch ins Neue Jahr :-)))
Liebe Grüße, sonne

krokro, 19. Dezember 2009, um 23:25

schöne weihnachten und a guten rutsch au vo mir
bis bald :)

Widderl, 20. Dezember 2009, um 15:32

wünsch auch allen ein schönes weihnachstsfest und einen guten rutsch ins neue jahr.

hi andi, schreib mi und den sepp auch auf die liste am 9.1.

gruß anni

zur Übersichtzum Anfang der Seite